“Verbinding, gezelligheid en veiligheid”

“Huis van ruha was een warm bad en een hele bijzondere ervaring. Jacqueline en Peter zijn heel gastvrij en de passie die ze hiervoor hebben, die voel je.

Ik maakte me aan het begin best wel druk over hoe de gezamenlijke avondmaaltijden zouden gaan zijn. Maar na de eerste avondmaaltijd was dit gevoel al weg en werden de maaltijden juist een anker van verbinding, gezelligheid en veiligheid. Er was ruimte voor diepgaande gesprekken, voor een lach en voor een traan.

Wat sowieso centraal stond, is dat alles er mocht zijn. Dat heeft me diep geraakt en draag ik met mij mee.

Het was een confronterende reis, waarin veel omhoog kwam. Maar ik heb me constant zo veilig, gehoord en gezien gevoeld.

Wat ik heel fijn vond, is dat ik altijd even binnen kon lopen voor een fijn gesprek als ik vastliep en in de knoop zat met mezelf.

Verder waren de activiteiten heel fijn en de combinatie van alles bij elkaar was gewoon top.

Ik heb genoten van de rust, de stilte en de prachtige plek. Deze ervaring heeft echt iets veranderd in mij en daar ben ik zo dankbaar voor.”

  • Vrouw, 23 jaar

May 5, 2026

stichting

in de media

inspiratie

ervaringsverhalen

lees alle verhalen uit een categorie

2026 © Copyright huis van ruha
Website template by Studio Above


Secret Link