
“De tijd in huis van huha was voor mij helend en bijzonder. Een oase in een moeilijke tijd van mijn leven. Het alleen zijn, de stilte, het wijdse land waar de wind altijd waait. Ik werd stilgezet en geconfronteerd met wat er in mij leeft en tegelijkertijd was er de hartelijkheid van Jacqueline en Peter. De maaltijd elke dag is een moment van verbinding en gezelligheid. Waar ik van te voren op zag tegen elke dag gezamenlijk eten, bleek dat iets te zijn om naar uit te kijken. Ik ging gezegend en met nieuwe moed terug naar huis!”
- Vrouw, 54 jaar